Wednesday, December 23, 2009

Sony HVL-F58AM

salam kpd semua ...

setelah sekian lama ...baru laaaa dapat beli flashgun F58(cobra) ni ... aku beli flash ni dalam minggu lepas, kalau xsilap laa ari khamis ....mulaaa g laa kedai member aku yg sorg ni .... kat komtar ..mesti semua org tau punya .... Click n Snap ..... sebelum ni pun body + lens aku pun beli kat dia gak ....

Alangkah tidak menyangka bahawa, satu flash utk sony xdak ...termasuk F58 dan F42 ... fuhhh ...hari yg xberapa best laaa .... dia try call sana, call sini ...semua xdak ... supplier kata stock semua xdak ...hari rabu baru ada plak .... dengan rasa hampanya kluar dari kedai tu ....



Lepas kluar tu ... ingat nk jalan laaa semua g kat tempat parking keta ... teringat plak masa surf kat forum ari tu ...diorg list beberapa kedai yg harga lebih kurang sama ngan kedai member aku tu .... so ... dengan jayanya aku cuba laaa ingat balik nama kedai2 tu ....

Di seberang jalan tempat aku berada time tu ... ada kedai nama dia Mega Star Photo .... bleh tahan gak laaa kedai tu ... time tu aku ingat nama kedai tu ada dlm list ...so aku cross jalan n g laaa kedai tu .... masuk jaaa kedai tu ...xlaaa ada org ... customer xdak time tu ... so bleh laa tgk2 mcm2 dlm kedai tu ...

Terpandang aku pada rack dia ... ternampak F58 n F42 atas tu ... so aku tny laaa kat tokey tu ... dia kata ada stock n bleh beli time tu gak .... aku pun mintak laa utk tgk2 ... tapi aku dh tau dh mcm na rupa + rasa dia ... kazen aku sorg dh pakai F58 tu ... so mintak test apa semua kat tokey tu ... dia pun bagi laaa harga kat aku ....

Mmg harga kat kedai member aku n kat Mega Star ni sama ... Rm1100 ... fuhhh ... byk duit tu utk FLASH jaaa ....hahahahah ....tapi berbaloi laa beli ... beli n bawak balik kat umah laaa .... kalau nk tgk pic dia ....
nanti aku upload coz skrg ni bzzz skit edit pic wedding .... TUNGGU >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

No comments:

Post a Comment